Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
398

Over mij

Griet op pad, zoals altijd.

Over mijn reis

Het is nu precies 6 jaar geleden dat ik een poging ondernam om te gaan wandelen van mijn woonplaats naar Santiago de Compostela. Er was wel een hindernis te nemen en dat was mijn zwangerschap. Samen met Bas heb ik het pelgrimspad deel 1 gelopen en een groot deel van pelgrimspad deel 2 (respectievelijk LAW 7.1 en LAW 7.2). Het werd een dolle tocht waarin ik mezelf haastend en rennen richting Santiago begaf. Bij de Nederlands-Belgische grens besloot ik met de fiets verder te gaan. Ruim een week later strandde ik in Frankrijk, Tonnerre. Ik keerde met hangende pootjes terug naar huis, om het avontuur dat aan het groeien was in mijn buik de ruimte te geven, maar niet zonder mezelf een andere keer de tocht naar Santiago te ondernemen.

Hier ben ik dan aangekomen. Het avontuur dat 6 jaar geleden nog in mijn buik zat is inmiddels een grote jongen geworden, en nu ga ik alleen op pad. Niet van huis uit, dat zit er om meerdere redenen niet in, maar gewoon het 'gezellige' stuk in Spanje. El camino Frances.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: